Sa Roqueta XTREM
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Diumenge 11 i Dilluns 12 d'octubre

3 participantes

Ir abajo

 Diumenge 11 i Dilluns 12 d'octubre Empty Diumenge 11 i Dilluns 12 d'octubre

Missatge por Llorenç Dl 05 Oct 2015, 23:28

Uepp Roquetes!!!!!
Ja tornam a escriure per aquí. A més tenim un cap de setmana més llarg, dilluns és el dia de la Hispanitat, en Tiolo em va comentar d'una ruta que volia fer però el recorregut era una mica llarg per fer –ho amb un dia. Així que aquesta setmana pesada m’ho va comentar. No hem pensem pus li vaig comentar.

Docs l'excursió proposada es La Torre de Lluc, Cala Porxo i Cala es Codolar pels passos dels Boberons i la tornada la farem per sa Calobra per l’antic camí que ens baixa fins al torrent de Pareis pel Pas de s’Argamassa. Sortirem diumenge 11 i tornarem dilluns dia 12.

La intenció si el temps ens ho permet és fer nit per allà fent bivac. L’inici de la ruta el farem pel restaurant Escorca i acabarem a Sa Calobra.
Haurem de deixar primer els cotxes a Sa Calobra i tornar a pujar amb els conductors ens convé trobar lloc a fora de l'aparcament (són 2 dies) per això l’hora de la sortida la farem una mica més prest que de costum.

No és el mateix que farem però vos servirà de referència. Visitau el següent enllaç  http://airesdelaserramallorquina.blogspot.com.es/2012/09/torre-de-lluc-3-i-4-9-2012.html

MIDE
4444

Horaris.
Bar s’Almudaina Arta 6h.
Davant Mc Donal’s d’Ocimax a les 6:30h.
Aparcament d’Anthony’s a les 7h.

Guies: Tiolo i Llorenç


Editat per darrera vegada per Llorenç el Dc 07 Oct 2015, 00:30, editat 1 cop en total
Llorenç
Llorenç
Admin

Mensajes : 106

https://saroquetaxtrm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

 Diumenge 11 i Dilluns 12 d'octubre Empty Re: Diumenge 11 i Dilluns 12 d'octubre

Missatge por Elisa Caminals Peñasco Dt 06 Oct 2015, 11:32

Joder dos dies 4444!!!

Elisa Caminals Peñasco

Mensajes : 44

Tornar a dalt Ir abajo

 Diumenge 11 i Dilluns 12 d'octubre Empty Re: Diumenge 11 i Dilluns 12 d'octubre

Missatge por Alicia Fullana Dt 06 Oct 2015, 11:54

JO ESTIC SUPER CONTENTA 4444 I AMES VIVAC
PER CERT, JO TENDA DE CAMPANYA NO EN TENC
BUENO.
ME FA MOLTA ILU
MIRARE ARE HORA DE PARTIDA I TAL
GRACIESSSSSSSSS
JA ERA HORA
DE FER VIVAC I CALESTES
SUPER
Alicia Fullana
Alicia Fullana

Mensajes : 33

Tornar a dalt Ir abajo

 Diumenge 11 i Dilluns 12 d'octubre Empty Re: Diumenge 11 i Dilluns 12 d'octubre

Missatge por Llorenç Dt 06 Oct 2015, 18:07

Crec q el mide es orientatiu. No puc calcular exactament el seu recorregut ja q el terrent per alla es molt abrupte. Pero quedarà dividida la dificultat en 2 dies. Així tendrem temps per poder disfrutar de les cales i els paisatges que ens ofereix aquell redol.
Llorenç
Llorenç
Admin

Mensajes : 106

https://saroquetaxtrm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

 Diumenge 11 i Dilluns 12 d'octubre Empty Re: Diumenge 11 i Dilluns 12 d'octubre

Missatge por Elisa Caminals Peñasco Dt 06 Oct 2015, 21:50

Perfecte, be jo crec que si anam tira tira vindré, pero anirem molt carregats d'aigua, menjar, etc. Si tens una idea aproximada d lo q hem d dur ens podries orientar un poc. Gra6!!!!

Elisa Caminals Peñasco

Mensajes : 44

Tornar a dalt Ir abajo

 Diumenge 11 i Dilluns 12 d'octubre Empty Re: Diumenge 11 i Dilluns 12 d'octubre

Missatge por Llorenç Dj 08 Oct 2015, 12:01

Heu de dur:
Sac de dormir
Esterilla
Frontal
Dinaar i sopar de diumenge
Berenar i dinar del dilluns
Aigua suficient pel 2 dies (hi ha qualque font per la zona però no sabem si ratjen)
Qualque prenda per abrigar-se el vespre
Llorenç
Llorenç
Admin

Mensajes : 106

https://saroquetaxtrm.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

 Diumenge 11 i Dilluns 12 d'octubre Empty Re: Diumenge 11 i Dilluns 12 d'octubre

Missatge por Elisa Caminals Peñasco Dj 08 Oct 2015, 15:01

Grasis, per cert crec q akest cap d setmana baixan un poc ses temperatures. Fins diumenge estimats!

Elisa Caminals Peñasco

Mensajes : 44

Tornar a dalt Ir abajo

 Diumenge 11 i Dilluns 12 d'octubre Empty Re: Diumenge 11 i Dilluns 12 d'octubre

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum