Diumenge 1 de Febrer
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Diumenge 1 de Febrer
Espectacular excursió proposada pel Sr. Jaume Wapo per aquest diumenge.
Cresta d'es Racó
Sos Sastre - Cala Torta- Cala Mesquida
MIDE (aproximat)
2233
Horaris:
Ocimax Palma 7:00
Antonys Inca 7:15
S'Amudaina Arta 8:00
Aquí vos deix una petita descripció d la ruta ...
http://stolsantueri.blogspot.com.es/2011/05/sos-sastre-cala-torta-cala-mesquida.html?m=1
Cresta d'es Racó
Sos Sastre - Cala Torta- Cala Mesquida
MIDE (aproximat)
2233
Horaris:
Ocimax Palma 7:00
Antonys Inca 7:15
S'Amudaina Arta 8:00
Aquí vos deix una petita descripció d la ruta ...
http://stolsantueri.blogspot.com.es/2011/05/sos-sastre-cala-torta-cala-mesquida.html?m=1
Re: Diumenge 1 de Febrer
Bon dia,
Ja se que fa estona que no faig acte de presència, però m'agradaria fer un petit incís...
No som del grup de WHATSAPP des de fa unes setmanes, però crec que els que no ho som també ens agradaria poder-nos informar de les excursions que es faran el cap de setmana al menys un dia abans.
No ho dic perque sigui costum fer-ho, però justament l'excursio d'aquest cap de setmana ha estat per la meva zona i ens hagues agradat venir.
Ja se que fa estona que no faig acte de presència, però m'agradaria fer un petit incís...
No som del grup de WHATSAPP des de fa unes setmanes, però crec que els que no ho som també ens agradaria poder-nos informar de les excursions que es faran el cap de setmana al menys un dia abans.
No ho dic perque sigui costum fer-ho, però justament l'excursio d'aquest cap de setmana ha estat per la meva zona i ens hagues agradat venir.
Re: Diumenge 1 de Febrer
Hola Xisca tens raó. Et demano disculpes. Però tenc una miqueta d'excusa que vaig tenir és grip aquesta setmana i no estava per mirar fòrums i manco per anar d'excursió. I l'excursió es va preocupar de muntar-la en Jaume un dia abans. De totes maneres segur que podem millorar la info del fòrum.