Castell d'Alaró
+3
mateo sureda santos
Elisa Caminals Peñasco
Llorenç
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Castell d'Alaró
Hem comentat amb un parell de Roquetes de pujar al Castell d'Alaró a dormir allà. El dia que vàrem comentar era dissabte dia 25 d'abril però només queden 9 places, el dissabte més proper que hi ha bastantes places disponibles per dia 2 de maig. Digau q pensau i si podeu venir.
Editat per darrera vegada per Llorenç el Dc 04 Mar 2015, 13:51, editat 1 cop en total
Re: Castell d'Alaró
Es dissabte 25 dabril ara ho rectificare.
Editat per darrera vegada per Llorenç el Dc 04 Mar 2015, 13:48, editat 1 cop en total
Llorens tu creus q seram mes da 9personas a dormi??!
mateo sureda santos- Mensajes : 13
Dia 2 d maig... perfecte!! Sino faig feina vindre!!! Llorenç com em d fer per pagar? Informa t quans d euros son sopar, dormir i berenar i diumenge ja t podem dur els euros
toni.sastre- Mensajes : 19
Hola,
Si es el 2 de Mayo cuenta conmigo, el dia 25 de Abril no puedo ir.....ya direis.
Besitos
Si es el 2 de Mayo cuenta conmigo, el dia 25 de Abril no puedo ir.....ya direis.
Besitos
Natalia Del Rio- Mensajes : 8
Estimat Llorenç, tot dos dies em va be pero millor tancar sa data lo mes aviat possible pel refugi i per noltros. Gra6 mil
Elisa Caminals Peñasco- Mensajes : 44
Dia 25 no hi ha puesto...
I si feim es coio no en tindrem dia 2
I si feim es coio no en tindrem dia 2
toni.sastre- Mensajes : 19
HOlaaaaa, jo opin que com mes prest millor....aixi porem fer foquet i estar a devora el foguero....de totes maneres tambe trob que hi hem de porer anar tots.
dic que si, sigui el dia que sigui... de moment me van be tots dos. Sa gent que vagi diguent , i despres es triar el dia.
Bueno, quan estigui confirmat el dia, despres digau com ho hem de fer per pagar...sopar i berenar no?
jo diumenge que ve ja vendré d,excurssio, aquest no puc.
alice.
dic que si, sigui el dia que sigui... de moment me van be tots dos. Sa gent que vagi diguent , i despres es triar el dia.
Bueno, quan estigui confirmat el dia, despres digau com ho hem de fer per pagar...sopar i berenar no?
jo diumenge que ve ja vendré d,excurssio, aquest no puc.
alice.
Alicia Fullana- Mensajes : 33
no hi ha puesto dia 25?
be, quan sigui....
pero si porem fer foquet el vespre millor, no espereu que passi l,hivern...jeje
jo puc dur els doblers diumenge qui ve, aquest no puc venir...
lo que trieu anira be...
be, quan sigui....
pero si porem fer foquet el vespre millor, no espereu que passi l,hivern...jeje
jo puc dur els doblers diumenge qui ve, aquest no puc venir...
lo que trieu anira be...
Hola al final quedara posposada per mes endavant el tema del castell d'Alarò. Primer per q ja torna esta ple el dia i segon per que dia 2 cau amb un pont i hi ha gent que es de viatge. Així que ho deixarem per la temporada q be.
Bon dia.
JA SA SAP QUIN DIA ANAM AL CASTELL D,ALARO?
A MI ME FA MOLTES MOLTES GANES.
JA SA SAP QUIN DIA ANAM AL CASTELL D,ALARO?
A MI ME FA MOLTES MOLTES GANES.
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum