Diumenge 15 març
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Diumenge 15 març
Bones Roquetes,
No he pogut escriure abans la proposta aquests darrers dies vaig una mica de bòlit amb la feina. La proposta única per diumenge si fa bon temps és una excursió que feia estona que estava planejant, Fins que no he tingut tota l'informació necessària trobada a la xarxa i que bons amics muntanyers m'han anat passant.
Puig de Balitx i les coves des Migdia i de s'Illeta pel pas d'en Barona.
No serà exactament com aquesta que us posaré a continuació però valdrà per fer-vos una idea.
http://webs.ono.com/puig_balitx/0446-Cova_de_s_Illeta/index.html
MIDE
3333
Horaris
Bar s'Almudaina de Artà a les 7h
Aparcament Antony's d'Inca a les 7:30
Ocimax Palma a les 8:00
No he pogut escriure abans la proposta aquests darrers dies vaig una mica de bòlit amb la feina. La proposta única per diumenge si fa bon temps és una excursió que feia estona que estava planejant, Fins que no he tingut tota l'informació necessària trobada a la xarxa i que bons amics muntanyers m'han anat passant.
Puig de Balitx i les coves des Migdia i de s'Illeta pel pas d'en Barona.
No serà exactament com aquesta que us posaré a continuació però valdrà per fer-vos una idea.
http://webs.ono.com/puig_balitx/0446-Cova_de_s_Illeta/index.html
MIDE
3333
Horaris
Bar s'Almudaina de Artà a les 7h
Aparcament Antony's d'Inca a les 7:30
Ocimax Palma a les 8:00
Re: Diumenge 15 març
Si el diumenge fes mal temps, tenc una ruta preparada per dies de ploure, per la zona d'Alaró- Orient. que fa aturada al Verger per dinar. Així que si fa mal temps també tenim una altra bona ruta. La volta dura unes 4 hores i va per camins antics així que no hi ha problema per caminar davall de la pluja
Re: Diumenge 15 març
hola, super, ocimax a les 8.
Esperc faci un temps mes o manco bo, perque fa moltes ganes anar a caminar.
Ens deim coses dema matinet.....fins prest.
Esperc faci un temps mes o manco bo, perque fa moltes ganes anar a caminar.
Ens deim coses dema matinet.....fins prest.
Alicia Fullana- Mensajes : 33
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum