Cap d'any!!! dia 31 de desembre, 1 i 2 de gener
+3
mateo sureda santos
Jaume Guapo
Llorenç
7 participantes
Pàgina 1 de 1
Cap d'any!!! dia 31 de desembre, 1 i 2 de gener
Com ja sabeu unes quantes Roquetes, ja fa bastants d'anys que En Tiolo, na Mate jo mateix i amics celebrem la nit de cap d'any per algun indret secret de les nostres muntanyes.
Bé idò enguany, hi ha la possibilitat de reservar un refugi, el de Lavanor (Mortitx) que té una capacitat de 10 persones o el de Son Moragues (Valldemossa) que té capacitat per 15 persones. En principi la idea és reservar un de aquests 2 refugis depenent de les persones que siguem per dia 31,1 i 2.
Així qui vulgui venir ho pot posar en aquest mateix fil del fòrum que demà depenent del nombre de persones reservaré un o l'altre.
Bé idò enguany, hi ha la possibilitat de reservar un refugi, el de Lavanor (Mortitx) que té una capacitat de 10 persones o el de Son Moragues (Valldemossa) que té capacitat per 15 persones. En principi la idea és reservar un de aquests 2 refugis depenent de les persones que siguem per dia 31,1 i 2.
Així qui vulgui venir ho pot posar en aquest mateix fil del fòrum que demà depenent del nombre de persones reservaré un o l'altre.
Re: Cap d'any!!! dia 31 de desembre, 1 i 2 de gener
bones si faim cupo me va be els tres dias,,,,31,01,02
mateo sureda santos- Mensajes : 13
Gra6 Llorenç!!! Perfecte
Elisa Caminals Peñasco- Mensajes : 44
1 Tiolo
2 Mate
3 Xesca
4 Tiana
5 Oier
6 Llorenç
7 Sandra
8 Jaume
9 Mateu
10 Eva
11 Antonia Gonzalez
12 Elisa
13 Alicia
14 Maribel
15 Sebas
16 Pilar
17 Toni
18 Raul
19 Natalia
20 Cati
21 Tomeu
2 Mate
3 Xesca
4 Tiana
5 Oier
6 Llorenç
7 Sandra
8 Jaume
9 Mateu
10 Eva
11 Antonia Gonzalez
12 Elisa
13 Alicia
14 Maribel
15 Sebas
16 Pilar
17 Toni
18 Raul
19 Natalia
20 Cati
21 Tomeu
Editat per darrera vegada per Llorenç el Dl 28 Des 2015, 18:21, editat 3 cops en total
Super, estic molt contenta, vec que passarem un cap d,any ben estupendo.
Els qui tengueu guiterra la poreu dur, aixi cantarem a devora el fogueró.... fins prest.
Els qui tengueu guiterra la poreu dur, aixi cantarem a devora el fogueró.... fins prest.
Alicia Fullana- Mensajes : 33
hola¡¡ som en tomeu Ballester. si hi ha puesto m´agradaria venir a lo de dia 31,1,2. moltes gracis¡¡¡¡
tomeu ballester- Mensajes : 1
Ok afegit, si no hi cabem haurem de fer un sorteig per veure qui dorm a defora.
Doncs El refugi ja està reservat, només en falten les vostres dades per fer la confirmació. El refugi està llogat per 2 nits la nit del 31 de desembre i del 1 de gener. Per poder enviar la confirmació necessit les vostres que m'envieu les seguents dades al correu llorensalomar@gmail.com
Nom i llinatges,DNI, data de expedició, data de naixement i nacionalitat.
Els darrers que m'enviin les seves dades seran el qui dormiran davall l'alzina que hi ha defora. El preu es de 144€ entrea pagar el que serem. Mes o manco 6,50€.
Au ido...
Nom i llinatges,DNI, data de expedició, data de naixement i nacionalitat.
Els darrers que m'enviin les seves dades seran el qui dormiran davall l'alzina que hi ha defora. El preu es de 144€ entrea pagar el que serem. Mes o manco 6,50€.
Au ido...
Genial , ja tens ses meves dades !!!! Yupiiii!!! Dormire a de dins amb sa foganya !!!
Elisa Caminals Peñasco- Mensajes : 44
ja s,acosta la nit vella.
lol!:
lol!:
Ja és aquí el cap d'any. Tenim el refugi de Son Morages per capacitat per a 15 persones. pero som unes quantes més.
Per qui no hagi estat mai en aquest refugi, és una casa amb una sola habitació on hi ha una taula una llar i uns bancs. Per tant no hi ha ni llits, ni corrent elèctrica, ni aigua. a l'exterior hi ha un escusat químic. Esta situada a 800 metres d'altitud sent l'antiga casa dels nevaters.
L'accés al refugi es fa a través d'un camí que comença a la urbanització de s'Arxiduc (500 m abans d'arribar al poble de Valldemossa) i enllaça amb el camí del comellar dels Cairats. El darrer tram del camí presenta desnivells importants. Els vehicles, aquests s'hauran d'estacionar o bé al poble de Valldemossa o bé a la urbanització. La dificultat de l'accés i de l'entorn immediat al refugi fa que sigui poc recomanable per a usuaris poc acostumats a la muntanya.
El darrer tram del camí presenta desnivells importants per això hem d'anar ALERTA amb el pes de la motxilla
No hi ha horaris per pujar. Al mati ja pujarem jo i en Tiolo. Estarem fins dia 2.
Per qui no hagi estat mai en aquest refugi, és una casa amb una sola habitació on hi ha una taula una llar i uns bancs. Per tant no hi ha ni llits, ni corrent elèctrica, ni aigua. a l'exterior hi ha un escusat químic. Esta situada a 800 metres d'altitud sent l'antiga casa dels nevaters.
L'accés al refugi es fa a través d'un camí que comença a la urbanització de s'Arxiduc (500 m abans d'arribar al poble de Valldemossa) i enllaça amb el camí del comellar dels Cairats. El darrer tram del camí presenta desnivells importants. Els vehicles, aquests s'hauran d'estacionar o bé al poble de Valldemossa o bé a la urbanització. La dificultat de l'accés i de l'entorn immediat al refugi fa que sigui poc recomanable per a usuaris poc acostumats a la muntanya.
El darrer tram del camí presenta desnivells importants per això hem d'anar ALERTA amb el pes de la motxilla
No hi ha horaris per pujar. Al mati ja pujarem jo i en Tiolo. Estarem fins dia 2.
mira que cada dia he entrat al forum i encara no vec on hi ha el correu den llorenc per enviar les dades. bueno, ja m,ho explicareu en vorevos.
are ho he vist tot. esperdals, no lletgeisc com toca jo, m,heure de posar ulleres.
jeje
bueno, a veure si l,any qui ve mos ve bon any.
feliç 2016
jeje
bueno, a veure si l,any qui ve mos ve bon any.
feliç 2016